Programátor PLC pro průmyslovou automatizaci

Dáváme strojům inteligenci.
Buď i Ty u zrodu něčeho výjimečného!

  • Máš VŠ nebo SŠ vzdělání elektrotechnického směru?
  • Umíš programovat v oblasti automatizační techniky nebo se o tuto oblast zajímáš?
  • Domluvíš se anglicky alespoň na úrovni A2?
  • Máš řidičské oprávnění skupiny B?

Pak hledáme právě Tebe!

Co Ti můžeme nabídnout?

Individuální přístup ke každému u nás není jen prázdnou frází. Samozřejmostí je flexibilní pracovní doba i možnost Home-Office. Kromě nadstandardní mzdy nabízíme např. tyto benefity:

  • Práci u jednoho z významných partnerů Siemens, Bosch a Beckhoff
  • Plně hrazenou dobu služební cesty k místu výkonu práce
  • Penzijní připojištění v průměru 14 000 Kč ročně
  • Měsíční a roční prémie, odměny za práci na projektech
  • Práce v týmu
  • Klidné přátelské prostředí
  • Profesní růst a vzdělávání
  • Podpora mimopracovních aktivit – cyklovýlety, fotbálek a další sporty
  • 50% slevu na internetové připojení SATT
  • Výhodné volání v rámci firemní sítě T-Mobile

Tvou pracovní náplní bude

  • Vývoj aplikačního SW pro PLC a HMI především v Siemens prostředích TIA Portal, PCS7, Step7
  • Automatizace strojních zařízení a technologických proces
  • Uvádění projektů do provozu v ČR i v zahraničí
  • Spolupráce se zákazníkem při specifikaci projektu
  • Podpora, údržba a rozšiřování stávajících projektů

Reference

Co říkají Tvoji budoucí kolegové?

  • Ve firmě COMPAS pracuji jako programátor systému COMES. I když se jedná „pouze“ o programování, práce je to velmi různorodá. Každý projekt je něčím odlišný a posouvá nejen profesní znalosti na vyšší úroveň.

    Honza
  • Nastoupil jsem na COMPAS hned po vysoké škole, bez praxe, jako začínající programátor. Nyní mám za sebou desítky menších i větších projektů a pracuji jako programátor analytik výrobně informačního systému COMES, který si sami vyvíjíme dle potřeb a požadavků zákazníků.

    Martin
  • Od nástupu do pracovního poměru je podpora nového zaměstnance ze strany zaměstnavatele na úrovni moderní a úspěšné firmy. Na nového člena pracovního kolektivu čeká příjemné pracovní prostředí, technicky vybavené pracovní místo, prostorné kanceláře i společné prostory (jednací místnosti, odpočinkové koutky, kuchyňky, čisté toalety atd.).

    Samozřejmostí je zájem jak ze strany vedení firmy, tak nových pracovních kolegů při úvodním procesu zaškolení. Každý nový zaměstnanec je seznámen s činností jednotlivých oddělení, s firemním informačním systémem, s bezpečnostním systémem a ostatními každodenními firemními procesy. Nováček již v úvodních týdnech zkušební doby využívá množství benefitů, které firma poskytuje.

    Libor

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

Výběrové řízení se snažíme udržovat na profesionální, leč nezbytně formální bázi. S kandidáty se snažíme jednat vždy rychle a férově.

Průběh je zpravidla jednokolový. U pohovoru se potkáš s HR specialistou, technickým garantem a ředitelem. Na osobním setkání se zaměřujeme na celkový dojem, odbornost a zápal do práce. Představíme Ti naši společnost, oblast působení a spektrum zákazníků. Prostor budeš mít pro vlastní dotazy. Cílem je ujasnění vzájemného očekávání. Součástí může být znalostní testík, případně test algoritmického myšlení či anglického jazyka.

Po pohovoru poskytujeme kandidátům do týdne jasný feedback, v ideálním případě nabídku na spolupráci.

Zaujala tě nabídka?

Napiš nám!